۰

کتو کلاژن چیست؟

کتو کلاژن ترکیبی از پودر کلاژن پپتید ماهی، پودر روغن MCT بدون هیچ گونه طعم دهنده، شکر یا شیرین کننده می‌باشد.

 

کلاژن پپتید چیست :

کلاژن پپتید ماهی متعلق به نوعی پروتئین است ، نوعی ماده مولکولی بالا است. در بدن طبیعی انسان ، 80 درصد اپیدرم پوست از پپتیدهای پروتئینی تشکیل شده است. به طور کلی ، هنگامی که بدن انسان نیاز به مکمل پپتیدهای پروتئینی دارد ، کلاژن از ماهی ها استخراج می شود ، از جمله ماهی های آب شیرین و ماهی های آب شور. مکمل این پپتید کلاژن ماهی می تواند به طور موثر آبرسانی به پوست را تضمین کند ، رطوبت پوست را افزایش دهد ، می تواند خاصیت آنتی اکسیدانی خاصی داشته باشد ، چین و چروک ها را از بین ببرد و دارای خاصیت سفید کننده و نقطه ای روشن باشد.

کلاژن پپتید یا هیدرولیز شده هضم و جذب سریعتری دارد. این کلاژن می‌توانند به بهبود کشسانی پوست، ورم روماتیسمی، سندروم روده تحریک پذیر، سلامت استخوان و پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کنند

 

 

روغن MCT چیست : 

روغن MCT نوعی روغن است که از روغن نارگیل خالص تهیه می شود. این ماده عمدتا از تری گلیسیریدهایی با زنجیره متوسط تشکیل شده است. این باعث می شود که این روغن دارای کیفیت و خواص منحصر به فردی از جمله پایداری بالا ، بافت سبک ، جذب سریع ، ظاهری بی رنگ یا بسیار کم رنگ و بوی بسیار سبک به همراه مزایای ترمیم کننده و مرطوب کنندگی پوست باشد.

تری گلیسیریدهای با زنجیره متوسط (MCT) ترکیبات تری گلیسیرید طبیعی هستند که از یک جز component گلیسرول با زنجیره های اسید چرب تشکیل شده اند و طول آنها متوسط است. به عبارت دیگر ، آنها از اسیدهای چرب با زنجیره متوسط تشکیل شده اند.

انواع مختلف غذاها وَ روغن ها، گروه مختلفی از اسیدهای چرب را برای بدن شما فراهم می کنند. نوع تری گلیسرید های متوسط ​​زنجیره ای، ام سی تی یا چربی موجود در روغن در بدن است که به طورکلی به طرز موثری برای ایجاد توده های کتون، یا منبع سوخت استفاده می گردد.

 

 

پودر کتو کلاژن در فروشگاه پودرینو یک محصول ویژه برای رژیم کتوژنیک می باشد. پودرینو به عنوان تنها برندی در ایران که به صورت کاملا‌ تخصصی بر روی پودر های تغذیه کار می‌کند،این طعم دهنده فوق العاده خوشمزه را با قیمت مناسب بسته بندی و عرضه می کند.

 

برای انجام درست رژیم کتوژنیک (کتو) که می تواند منجر به بهبود سلامت جسمی فرد مانند کاهش وزن، افزایش انرژی و حفاظت در برابر تعدادی از بیماری های مزمن شود، شما باید مقدار زیادی از چربی ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید، این در حالی است که میزان کربوهیدرات ها را بسیار کم می کنید تا سطوح وقتی که بدن شما از منبع سلم و مفید و راحت انرژی را در قالب چربی مفید در رژیم غذایی دریافت، به یاد داشته باشید که همه چربی ها با یکدیگر برابر نیستند.

 

 

جهت تهیه این محصول کلیک کنید

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید