۰

پودر چای سیاه

پودر چای سیاه فوری محصولی جدید است که معرفی آن در سال های اخیر، تحولی عظیم در صنعت چای ایجاد کرده است.

این پودر در واقع عصاره ای از برگ چای سیاه است که با استفاده از روش خشک کردن پاششی (Spray Drying) تولید می شود. در این روش ابتدا چای سیاه را در آب مخلوط و به اصطلاح دم میکشد که در واقع مشابه آماده سازی چای در منزل است. پس از دم کشیدن، چای آماده شده به یک جریان هوای گرم در بالای یک برج استوانه ای بلند اسپری می شود. قطرات چای در این برج رطوبت خود را ازدست داده و در زمانی که به پایین استوانه میرسند تبدیل به جامدی حلال در آب میشوند. این پودر آماده حل شدن مجدد در آب است . با توجه به نوع این فرآیند کیفیت عطر و طعم چای تا حد بسیار زیادی حفظ میشود.

 

پودر چای سیاه

 

اکثر مردم امروزه دارای مشغله های متعدد و خسته کننده ای هستند و متاسفانه روز به روز شرایط برای رسیدگی و تغذیه صحیح بدن دشوارتر می شود. ما این موضوع را درک کردیم و  به همین دلیل تمامی خواص طبیعی و سلامت بخش چای ارگانیک را در یک چای فوری قرار داده ایم و این چای می تواند به سرعت به نوشیدنی مورد علاقه شما تبدیل شود. زمانی که شما چای را در کیسه های چای مورد استفاده قرار می دهید بسیاری از مواد مغذی مهمی که در برگ های چای قرار دارد را از دست می دهید.

 

پودر چای سیاه فوری

 

به این دلیل که چای های فوری پودرینو به خوبی پودر شده اند و به آسانی حل می شوند تمامی مواد زیست فعال و مواد مغذی موجود در برگ های چای در یک نوشیدنی قابل دریافت هستند . بنابراین شما می توانید تمامی فواید مورد نیازتان را در چایی که به راحتی درست می شود به دست بیاورید. شما نیازی به فدا کردن سلامتی در ازای راحتی ندارید، که این امر دلیل استفاده از بهترین برگ های چای جهان در نوشیدنی های ما می باشد.

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید