۰

آشنایی با سیب زمینی بنفش

در مقایسه با سیب زمینی معمولی، آن ها شاخص گلیسمی پایین تری دارند و سرشار از آنتی اکسیدان ها به ویژه آنتوسیانین ها، تیامین، نیاسین، ویتامین B6، ویتامین C، منگنز، منیزیم، مس، آهن، پتاسیم و فیبر هستند. 
ادامه مطلب

آشنایی با خواص بروکلی

بروکلی غنی از مواد مغذی زیادی است، از جمله فیبر، ویتامین C، ویتامین K، آهن و پتاسیم. بروکلی نیز حاوی پروتیین بیشتری نسبت به سایر سبزیجات است. بروکلی می تواند هم خام و هم پخته مصرف شود، اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که بروکلی پخته شده با بخار ملایم بیش ترین فواید سلامتی را دارد.
ادامه مطلب

لاغری و سلامت پوست با کرفس

کرفس حاوی ترکیب گیاهی به نام فتالاید است که دیواره و عضلات اطراف رگ های خونی را آرام کرده و باعث کاهش فشار خون می شود. نیترات فراوان موجود در کرفس نیز عامل دیگری برای کاهش فشار خون بالا محسوب می شود. تحقیقات نشان می دهد عصاره بذر کرفس نیز در کنترل فشار خون مفید بوده و در طب چینی از کرفس به عنوان ماده غذایی سرد برای کاهش فشار خون استفاده می شود.
ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش