۰

طرز تهیه بستنی ماچا بدون شیر

اگر قبلا بستنی بدون شیر ماچا را تهیه نکرده اید به شما پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندید و این نوع بستنی بدون شیر را امتحان کنید و از طعم این بستنی کم کالری لذت ببرید.

 

بستنی ماچا

 

بستنی ها به صورت معمول از شیر و خامه تهیه می شوند و از همه مهمتر فرایند تهیه بستنی در منزل بسیار طولانی و پر دردسر است و جز دسر های سخت محسوب می شوند. اگر به شیر حساسیت دارید، یا به دلیل پر کالری بودن بستنی از خوردن آن صرف نظر می کنید این بستنی برای شما انتخاب مناسبی است.

درست کردن این بستنی شیرین و کم کالری و سرشار از آنتی اکسیدان (به دلیل وجود ماچا تشریفاتی پودرینو) و پتاسیم (به دلیل استفاده از موز) در کمتر از ۱۰ دقیقه امکان پذیر خواهد بود.

همچنین این دستورعمل دارای تعداد محدودی مواد اولیه است که در هر خانه ای به راحتی پیدا می شود، شما برای تهیه این بستنی به سه عدد موز یخ زده و ماچا تشریفاتی پودرینو نیاز دارید.

مواد اولیه مورد نیاز برای تهیه بستنی ماچا و موز

  • ۳ عدد موز یخ زده
  • ۱ قاشق چایخوری ماچا

موز ها را به قطعات ۲ سانتیمتری خرد کنید و در یک کیسه زیپ دار قرار دهید و حداقل ۳ ساعت در فریزر قرار دهید. بسیار خوب! سخت ترین قسمت تهیه بستنی را پشت سر گذاشتید.

 

بستنی ماچا

 

موزهای یخ زده و ماچا را در دستگاه غذاساز بریزید و با دور تند آنها را بزنید، تا کاملا خامه ای شوند. بستنی خوشمزه شما همین الان هم کاملا قابل مصرف است و بافت بستنی را دارد اما اگر بخواهید می توانید آن را به یک ظرف درب دار منتقل کنید و برای ۱ ساعت در فریزر قرار دهید. بعد از یک ساعت می توان با اسکوپ زن بستنی آنرا به کاسه های بستنی منتقل کرد.

 

بستنی ماچا

 

شیرینی این بستنی کاملا مناسب است اما اگر شما شیرینی بیشتری می پسندید کمی شیره خرما یا عسل به این مواد اضافه کنید. کارشناسان شرکت طرح نواندیش سلامت (پودرینو) به شما پیشنهاد می کنند از شیرین کننده های رژیمی و طبیعی بدون قند استفاده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید