۰

طرز تهیه هات چاکلت با گانودرما

امروزه با گسترش علم و صنعت، مکمل های غذایی و دارویی بسیاری تولید شده اند که هر کدام خواص ویژه خود را ارائه می دهند و به حفظ و ارتقای سلامتی افراد کمک ویژه ای می کنند.اینجا قرار است با یک مکمل طبیعی و شگفت انگیز با نام قارچ گانودرما آشنا شویم که حاوی بیش از ۴۰۰ ماده ارزشمند برای سلامتی است و خواص متنوع و منحصربفردی دارد و در عین حال به دلیل طبیعی بودن آن، برای اکثر افراد جامعه قابل استفاده است.

 

گانودرما نام یک قارچ با ویژگیها و خواص فراوان است که تقریبا چهار هزار سال پیش برای اولین بار در کشور چین کشف شد و به دلیل خواص دارویی و درمانی فراوانی که داشت به سرعت در کانون توجه قرار گرفت و امروزه به عنوان یکی از اصلی ترین مکملهای غذایی در رژیم غذایی بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا قرار گرفته است.

 

گانودرما به عنوان یک گیاه آداپتوژن تاثیر استرس روزمره بر بدن شما را کاهش می دهد. آداپتوژن ها محافظت کننده عصبی، ضد خستگی، ضد افسردگی، تنظیم کننده و بهبود دهنده کیفیت خواب نیز هستند.  فشار، چربی و قند خونتان را تنظیم می کند. تری ترپن (یکی از ترکیب های مهم گانودرما) تمامی التهاب های بدنتان را از بین می برد و از التهاب های بعدی نیز جلوگیری می کند که نتیجه این فرآیند در پوست شما منجر به جوانسازی می شود.  ژرمانیوم ارگانیک موجود در گانودرما بهبود جریان خون، فرآیند دفع سموم و اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت های بدن را به ارمغان می آورند که نتیجه آن احساس خستگی کمتر می باشد. گانودرما و آنتی اکسیدان های متنوع و فراوانی که دارد باعث تقویت سیستم ایمنی شما می شود، همچنین پلی ساکارید ها و چندین ماده عامل دیگر ضمن اینکه تنظیم سیستم ایمنی را به خوبی انجام می دهند و در کنار هم بهترین سلاح در برابر سرطان و عفونت ها را شکل می دهند. در نهایت پلی ساکارید ها در کنار پپتید ها و سوپر اکسید دیسموتاز روند پیری شما را کند می کند. همچنین گانودرما حاوی مقادیر زیاد و متنوعی از ویتامین ها و مواد معدنی می باشد.


حالا میخوایم طرز تهیه یه نوشیدنی خوشمزه و مقوی رو براتون به اشتراک بزاریم ... باما همراه باشید!
 


مواد لازم 

 

  • 1/2 پیمانه شیربادام
  • 1 قاشق غذاخوری پودر گانودرما
  • 1 قاشق غذاخوری پودر کاکائو
  • 1/8 قاشق غذاخوری فلفل هندی
  • 85 گرم چیپس شکلات
  • مارشمالو برای تزئین
  • شکلات رنده شده برای تزئین

 


 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید