۰

معرفی پودرهای میوه

از پودر میوه در صنایع غذایی مختلف استفاده می شود، در اینجا مواردی از مصرف پودر میوه را برای شما نام میبریم:

  • استفاده در غذای کمکی کودک برای ایجاد طعم مناسب و افزایش ارزش غذایی
  • تولید بستنی و ماست میوه ای
  • تولید شکلات، تافی و آبنبات با طعم طبیعی میوه
  • تهیه دسرها، مربا، ژله و پودینگ میوه ای
  • پخت و تولید کیک، کلوچه و تافی میوه ای
  • تولید نوشیدنی ها و معجون با طعم میوه

 

پودر های میوه که در پودرینو موجود است به شرح زیر است :

 

پودر سیب:

سیب آشناترین میوه که در سرتاسرجهان شناخته شده است. سیب درختی پس از شستن پوست گیری و دانه گیری ،خرد نموده و درخشک کن ،خشک و سپس به پودر تبدیل می گردد. پودر سیب دارای طعم و مزه مخصوص سیب است که سرشار از کربوهیدرات ها ، ویتامین ها و عناصر کمیاب است. علاوه بر این، پودر سیب پودرینو در پکتین فیبر غذایی محلول در آب فراوان است، باکتری ها را فعال می کند، دستگاه گوارش را تنظیم می کند، یبوست را از بین می برد، قند خون را تثبیت می کند، بنابراین پوست را در شرایط خوبی با عملکرد بالا و قابل اعتماد قرار می دهد.

 

پودر موز:

پودر میوه موز یکی از خوشمزه ترین اسانس ها و طعم دهنده های غذایی است. موز فوایدی برای سلامتی دارد از جمله سلامت قلبی و عروقی، بهبود سلامت روانی، کمک به افزایش انرژی و ایمنی، پیش گیری از کم خونی، جلوگیری از زخم معده، و تسکین بیماری صبحگاهی و همچنین جلوگیری از دیابت ،کوری کمک می کند. پودرینو به عنوان تولید کننده پودر های طبیعی، اقدام به تهیه بهترین کیفیت پودر موز در سراسر ایران با بهترین قیمت کرده است.

 

پودر کیوی:

پودر میوه کیوی ارگانیک سرشار از فیبر خام است که می تواند باعث تحرک دستگاه گوارش شود ، به بدن کمک می کند تا به راحتی صاف و بدون تخلیه زباله ها عمل کرده و مواد مضر برای پوست را کاهش دهد. 

 

پودر خرمالو:

یکی از میوه‌‌های خوشمزه پاییزی خرمالو است. نام فارسی این میوه به خاطر طعم آن که تلفیقی از مزه خرما و آلو است، خرمالو گذاشته شده و جالب آن که نام انگلیسی این میوه از همین نام فارسی گرفته شده است.

خرمالو درختی از گیاهان گلدار دولپه‌ای است که تقریباً دارای ۵۰۰–۴۵۰ گونه برگریز و درختان همیشه سبز است. اکثر این‌گونه‌ها متعلق به مناطق گرمسیر هستند و فقط تعداد کمی از آنها در آب و هوای معتدل قابلیت رشد دارند.


پودر پرتغال توسرخ:

پرتقال خونی یا پرتقال توسرخ، یکی از گونه‌های پرتقال است که بخش گوشتی آن به رنگ خون است. این‌گونه پرتقال معمولاً از پرتقال‌های معمولی کوچکتر است. پرتقال خونی به دلیل دارا بودن مقادیر بسیاری آنتو سیانین برای درمان بیماری‌های قلبی بسیار مفید است. پرتقال خونی حاوی رنگدانه‌های قرمز رنگ شفابخشی است که دانشمندان معتقدند آب این پرتقال برای درمان بسیاری از اختلالات پزشکی از جمله چاقی، بیماری‌های قلبی و حتی سندروم درد روده بزرگ مفید است.


پودر لبو:

پودر لبو یک مکمل غذایی است که شما میتوانید به جای لبوی تازه از آن استفاده نمایید. تنها یک قاشق غذا خوری ( حدود 3 گرم) پودر لبو از نظر غدایی معادل حدود 90 گرم لبو تازه است. لبو منبعی غنی از ویتامین K اسید فولیک، فیبر و پروتعین است که برای سیستم ایمنی بدن. تقویت گردش خون، افزایش تولید گلبول های قرمز، وسلامت پوست و مو مفید است.


پودر انبه:

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید